Vrácení a reklamace

Vrácení zboží:

Důležité upozornění k vrácení:

  • Předem vás chceme upozornit, abyste se ujistili, že zboží, které nám posíláte, patří našemu e-shopu!
  • Ověřte si, zda jste skutečně nakoupili na www.simoda.cz
  • K balíčku vždy přikládáme papírovou fakturu a také ji zasíláme e-mailem: Naše objednávky vždy začínají čísly 2023, 2024 nebo 2025, nikdy ne jinými!
  • Vždy s vámi komunikujeme pouze přes e-mail info@simoda.cz nebo simodacz@gmail.com, nikdy ne přes jiný.
  • Prosíme, neposílejte zpět zboží, které jste nekoupili na našem e-shopu – přijdete zbytečně o poštovné.
  • Naše adresa na štítku balíčku je vždy uvedena pod jménem Simoda - Simona Čížková, nikdy ne pod jiným jménem, například cizí osobou nebo společností!

 Dškujeme za pochopení

 

Pro naše zákazníky:

Pokud se stane, že Vám zboží nesedí nebo máte jakýkoliv jiný důvod k vrácení,  postupujte  podle pokynů uvedené níže.

Vrácení je možné, pouze ve 14 denní lhůtě od přijetí balíčku.

Zakoupené kompletní zboží ,včetně příslušenství, bez známek používání, nepoškozené, v původním obalu (pokud se jedná o obuv, tak včetně originální krabice) s neodtrženými cedulkami a v limitu 14 dnů můžete bez udání důvodu vrátit od jeho obdržení dle ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Pokud je předmětem kupní smlouvy několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. V případě využití tohoto práva na odstoupení vyplňte formulář pro odstoupení od smlouvy - viz níže. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím ( v tomto případě nás před odesláním zásilky s vráceným zbožím  kontaktujte na info@simoda.cz).

Prodávající nebude přijímat neohlášené zásilky!

 

Vrácení platby

Vrácení celé objednávky

Pokud se rozhodnete vrátit celou objednávku, máte nárok na vrácení celé částky za zboží i nákladů na poštovné. Po obdržení vráceného zboží Vám vrátíme plnou částku, včetně poštovného, které jste zaplatili při nákupu.

Vrácení části objednávky

Pokud se rozhodnete vrátit pouze část objednávky, bude Vám vrácena částka pouze za vrácené zboží. Náklady na poštovné v tomto případě nevracíme.

 

FORMULÁŘ VRÁCENÍ / VÝMĚNA

V případě že nemáte možnost vytisknutí formuláře, vypište potřebné údaje z formuláře na papír a zašlete společně se zbožím..Zboží do 14 dnů ode dne oznámení o odstoupení jste povinni zaslat doporučeně na adresu provozovny:

SIMODA  

Staré náměstí 6/5

Brno-Přízřenice

619 00

info@simoda.cz

Tel: +420 601 323 823

Nebo je možné zboží zaslat přes zásilkovnu:

SIMODA

Mini Market
Brno, Přízřenice, Zelná 67/1
619 00
 

info@simoda.cz

Tel: +420 606 919 443

 

Také je nutno doložit doklad o nabytí fakturu, paragon (pokud vratka obsahuje jeden nebo několik kusů z většího počtu, postačí kopie dokladu).

 

Po obdržení zboží běží Prodejci lhůta 14 dnů na vrácení peněz. Peníze Vám budou vráceny na účet, který uvedete ve formuláři. V případě, že zboží bude poškozené nebo bude jevit známky opotřebení, může být vrácená částka ponížená o náklady na uvedení zboží do původního stavu. 

Náklady na poštovné zpět k Prodejci hradíte Vy jako zákazník.

Neposílejte zboží na dobírku - V tomto případě nebude převzato! (Doporučujeme zboží zaslat doporučeně a pojistit na cenu zboží). 

 

Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu ( oblečení neprané, nenošené, nežehlené, neparfémované  a obuv v originální krabici) a označené původní identifikační etiketou zboží.

 

Platba za vrácené zboží Vám bude vrácena do 14 dnů od přijetí balíčku.

 

Výměna zboží:

V případě potřeby (např. nevhodná velikost, vzor, barva atp.) Vám nepoužité a nepoškozené zboží po předchozí domluvě rádi vyměníme. Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či vzor. Náklady na poštovné, spojené s výměnou zboží, hradíte Vy jako zákazník.



Vrácení peněz při platbě kartou:

Může se stát, že objednávku uhradíte kartou a z nějakého důvodu si následně nákup rozmyslíte nebo v horším případě dojde ke zneužití Vaší platební karty. V takovém případě nás neprodleně informujte na email info@simoda.cz. Pokud jste hradili zboží skladem a nedošlo k jeho odeslání, peníze Vám vrátíme bez zbytečného odkladu zpátky na kartu, ze které bylo hrazeno (v případě zneužití karty na Váš bankovní účet). Pokud jsme zboží poslali, není vrácení peněz na základě prosté žádosti možné, a je třeba se řídit pokyny pro Odstoupení od smlouvy, viz ustanovení výše.

 

ZDE najdete formuláře ke stažení :